Bitches On the Run...

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Emma, Bettan & Sanna - 2 februari 2010 19:33

..precis kommit ur duschen, sitter i sängen lyssnar på musik med ett glas vitt vin och salladen jag köpte idag när vi var och fikade med några vänner.. .


Hoppas ni också får en bra kväll...


//Bettan

Av Emma, Bettan & Sanna - 2 februari 2010 16:44

...haft en underbar helg med min dotter, vi har hunnit med massa av saker och bara njutit av tiden tillsammans.

Min dotter är ett stort fan av Twilight böckerna och filmerna, hon har fått mig att börja läsa dom också, jag är inne på min tredje bok, dom är verkligen beroende framkallande, jag kan inte sluta läsa när jag väl börjat, första boken läste jag ut på en kväll. Nu såg vi första filmen i lördags, den var jätte bra.

Isöndags var det dax för henne at åka hem igen. 


Har du sett filmerna el läst böckerna? Vad tycker du?


Det känns jätte tomt när hon åker hem.   Men jag har en himla tur som också har en helt underbar son som fortfarande bor hemma.


Ta hand om varandra där ute:)


//Bettan


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards