Bitches On the Run...

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Emma, Bettan & Sanna - 5 februari 2010 10:13

Nu är jag tillbaka;) Har varit borta några dagar och haft det så trevlig, kul och underbart.


Vi har varit och sett "Snabba Cash" med Jens Lapidus. Jag har läst boken och det var en del saker i filmen som fattades men så är det ju alltid, jag tyckte verkligen att den var värd att se. Men det kan ju inte sluta så här så undra när nästa film är på gång? Har ni inte sett den så tycker jag att ni ska se filmen:)


Idag skulle jag ha varit med Leopardpuman och tränat nu på morgonen men vaknade inatt av att det var den "röda" veckan i månaden, ont som f..i magen så det får bli träning i helgen istället.


Jag ska träffa Maggan på en fika i centrum, jag hoppas också att Sanna kan få arslet ur vagnen och komma ner, el hur SANNNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lev livet som du själv vill, inte som andra säger att du ska leva....


//Bettan






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards