Bitches On the Run...

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Emma, Bettan & Sanna - 10 februari 2010 16:07

..var jag och Leopradpuman och tränade ( som vi gör ca 5 ggr/v) efter träningen så bjöd jag henne på lunch, det blev GI-soppa och fullkornsbröd. Hon ska åka till Åland med sin släkt på 12 timmarskryss på lördag så hon var här och lånade två klänningar, vilken tur att vi kan ha samma kläder, det ändå som inte funkar det är skor för jag har större fötter än henne...Jag ska passa hennes hundar medans dom är borta....


Ikväll måste jag också packa lite jag ska åka Birka Prinsses tors-fred med Maggan, det är något event som hennes man har fixat till oss, kommer säkert bli jätte kul. Det blir 3-rätters middag med vin på torsdagkvällen sen är det självklart dans och hålligång hela natten sen upp till frukost och lunchbuffe dagen efter...Mera vin och mera underhållning  


Sen på lördag ska jag på middag hemma hos Mette och hennes man och några till, det kommer att bli så trevligt, underbart och helt galet....  


Från idag till onsdag nästa vecka har jag så mycket att göra så jag önskar det fanns mera timmar på varje dygn. Men det är trevliga och underbara saker jag ska göra så det spelar ingen roll om det blir lite stressigt .


Man lever bara en gång och det måste man ta vara på...


//Bettan


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards