Bitches On the Run...

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Emma, Bettan & Sanna - 22 januari 2010 09:24

Har sovit som en klubbad säl hela natten annars så brukar jag var en sådan som vanknar ungefär ett tiotal gånger varje natt. Hm, kan beror på att jag jobbar natt annars?


Nu är det dax att ta sig en promenad ner till gymet, jag tränar med Leopardpuman nästan varje dag som jag är ledig( jag jobbar som sagt natt men jag jobbar bara sju nätter av tre v) så det finns mycket tid att träna på..

Idag blir det crosstrainern och löpning i en timme eftersom jag inte kan använda min arm.. Vi får se hur det känns när jag kommer dit , jag kanske inte kan träna överhuvudtaget, hm....


Vad säger man; Dumt huvud så får kroppen lida*s*



Ha en bra förmiddag


//Bettan


Av Emma, Bettan & Sanna - 22 januari 2010 08:17

Jag har precis vaknat eller ja för kanske en 20 minuter sedan..


Idag så är det naglar och en träffa med mina småsyskon som gäller, :) Ska träffa systers bebis,, Troligen blir jag bebisknäpp när jag träffar henne :)


Sen ska jag möta upp Sanna senare i eftermiddag för att handla innför middagen imorgon.. Jag ska bjuda över tjejerna på en enkel 3 rättersmiddag med gott vin och sen så blir det troligen dans om vi kan ta oss ifrån mig ;)


Nä men om man skulle ta sig upp och byta om och göra sig iordning, fast det är grymt skönt och bara ligga och ta det lugnt :)


Hoppas ni får en jättebra dag :)


Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards