Bitches On the Run...

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Emma, Bettan & Sanna - 24 januari 2010 12:37

..blev det lite ändrade planer. Vi skulle ha ätit middag hos Sanna men hennes dotter blev magsjuk så vi var hemma hos Emma istället. Vi åt toast skagen till förrätt och drack ett jätte gott vitt vin till,  till varmrätt blev det lasagne med hot aioli och ett gott men väldigt tungt rödvin till.


Vi hade bestämt att vi skulle gå på Golden Hits, men innan det så åkte vi till Gröna Jägaren, jag kommer inte ens ihåg när jag var där senast, det måste ha varit någongång i våras. Men det är alltid lika kul att komma dit eftersom jag känner några som jobbar där..

Efter en stund så kom en vän till Emma, en tjej som jag träffade för första gången igår. En underbart trevlig och väldigt rolig tjej. Vi drog oss mot Golden där vi mötte upp ytterligare en ny bekant för mig, också en väldigt trevlig och rolig tjej.   


Det var så mycket folk man kan nästa tro att det var löningshelg. Vi hade så j....roligt, mycket skratt och mycket dricka.....


Tack för en jätte trevlig och underbar kväll.....


//Bettan







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards