Bitches On the Run...

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Emma, Bettan & Sanna - 29 januari 2010 17:11

...och min dotter kommer hem på besök ikväll och ska stanna hela helgen, det ska bli helt underbart  .



Det blev en massa gjort idag, först var jag och tränade med en kompis. Gick på crosstrainer i en timme, snacka om svettig  Jag pratade med han som äger gymet(jag känner honom) han sa at min arm inte såg ok ut, han sa at jag skulle ta kontakt med en Idrottsklinik för dom kan mycket om mjukdelskador, sen lindade dom om armen och fixade lite.


Var på jobbet och lämnade mitt läkarintyg sen åkte jag till Haninge centrum och köpte två vinter jackor en Everest och en annan, båda i svart...Kunde inte välja så jag tog båda:)


Nu är det snart dax att börja med middagen och öppna en flaska rödvin:)


Ha en bra fredagkväll och var rädda om er.....


//Bettan

Av Emma, Bettan & Sanna - 29 januari 2010 15:29

.. var ju ett par dagar sedan ..


Men nu är jag här... Hemskickad från jobbet eftersom jag tydligen var för sjuk för att vara där.. Men jag förstår ju faktiskt dom, jag tänkte mest att jag kanske blev frisk på vägen till jobbet   Men det blev jag ju inte..


Så nu blir det en kväll i pyjamas i sängen med varmt te, dator och tv   Inte så jag hade planerat min kväll.. Hade faktiskt varit trevligare och jobba än att ligga hemma sjuk..


Men vad har hänt i veckan då..


Söndagen åt jag middag och såg på tv hos en vän eller ja... Vet faktiskt inte..


Måndagen jobbade och fick hem barnen


Tisdagen tillbringade jag med Sanna och gjorde naglar på henne, eller bara ena handen vi hann inte mer.. Vi storhandlade innan dess och lagade sen mat tillsammans.


Onsdagen var jag ledig och tog det bara lugnt... Jo jag var och åt lunch med Mette på en trevlig liten pizzeria vid hennes jobb..


Torsdagen jobbade jag och sen hade jag Bettan här en stund på kvällen efter hon följt med mig till veterinären..


Åh idag Fredag är jag sjuk.....


Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards